Αρχική Αυτόνομο Δίκτυο ΑΔΗΡΙΤΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

ΑΔΗΡΙΤΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

1160
0

ΑΔΗΡΙΤΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

 

 Έπειτα από τον προσδιορισμό των οργανικών κενών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις από νομό σε νομό, αποτυπώνεται με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο η αδήριτη ανάγκη για την ίδρυση οργανικών θέσεων, τόσο στην Ειδική όσο και στη Γενική Αγωγή για όλες τις ειδικότητες.

Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ στις 14 Μαρτίου, ανακοινώθηκε πως προγραμματίζεται η ίδρυση οργανικών θέσεων που θα συμπεριληφθούν στη διαδικασία των μεταθέσεων του 2024. Αυτή η εξέλιξη, εφόσον επιβεβαιωθεί, δικαιώνει τον αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος για την ίδρυση οργανικών θέσεων στη Δημόσια Εκπαίδευση. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να προχωρήσει στην κατεύθυνση της ίδρυσης οργανικών θέσεων, με βάση τις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν στις δύο βαθμίδες της Εκπαίδευσης, ώστε να αποδειχθεί, στην πράξη, ότι διασφαλίζεται η ορθή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων με αμιγώς παιδαγωγικούς όρους.

Η θεσμοθέτηση της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης από το 2018 έχει διαμορφώσει πολυάριθμες και σταθερές ανάγκες σε Νηπιαγωγούς, που αποτυπώνεται στις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών. Επίσης, η αύξηση της λειτουργικότητας αρκετών σχολικών μονάδων, σε διάφορες περιοχές της χώρας, υποδηλώνει την ανάγκη ίδρυσης νέων οργανικών θέσεων σε δασκάλους. Άλλωστε οι πάνω από 3.000 προτάσεις για οργανικές θέσεις ειδικοτήτων, που κατατέθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, αποτελεί παραδοχή για την αναγκαιότητά τους. Στην Ειδική Αγωγή η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ κωφεύει, εδώ και 3 χρόνια, στην ίδρυση των νέων τμημάτων ένταξης, καθυστερώντας αδικαιολόγητα, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι το Υπουργείο έχει τις εισηγήσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δήμων από τον Ιούνιο-Ιούλιο του 2021. Ταυτόχρονα, υπάρχουν σημαντικές ανάγκες δημιουργίας νέων Ειδικών Σχολείων, με σύγχρονες υλικοτεχνικές υποδομές και μόνιμο σταθερό εκπαιδευτικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό. Παράλληλα θα πρέπει να εξεταστεί και η θεσμοθέτηση μίας, τουλάχιστον, θέσης ειδικής αγωγής σε όλα τα σχολεία που σήμερα εξυπηρετούνται με εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης στην κατεύθυνση της δημιουργίας σταθερής δομής σε όλα τα σχολεία της χώρας στο πλαίσιο ενός σύγχρονου συμπεριληπτικού σχολείου.

Το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. ζητά την ίδρυση οργανικών θέσεων σε όλες τις ειδικότητες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να καλυφθούν όλες οι πραγματικές ανάγκες, με βάση τις ψηφισμένες θέσεις του Κλάδου.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να πάρει την πολιτική απόφαση και να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για να ολοκληρωθούν οι ιδρύσεις οργανικών θέσεων δείχνοντας, έστω και τώρα, τον απαιτούμενο σεβασμό στους/στις χιλιάδες μαθητές/μαθήτριες των δημόσιων σχολείων αλλά και στους χιλιάδες αναπληρωτές που στηρίζουν και κρατούν όρθια τη δημόσια εκπαίδευση. Παράλληλα καλούμε και τους αιρετούς του κλάδου, σε όλα τα επίπεδα, (μαζί με τους ΣΕΠΕ) να κινηθούν στη διαμόρφωση των απαραίτητων προϋποθέσεων για την αποτύπωση και την κατάθεση των προτάσεων προς το ΥΠΑΙΘΑ.

 

Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών

Αγωνιστικών, Προοδευτικών και Ενωτικών Κινήσεων Π.Ε.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ