Ως μια κοινή επιθυμία των ανθρώπων της εκπαίδευσης θεωρεί το άνοιγμα όλων των σχολικών μονάδων ο αντιπρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, κ. Γιώργος Τρούλης, εντούτοις μια τέτοια απόφαση θα πρέπει να εφαρμοστεί σε συνθήκες υγειονομικής ασφάλειας τόσο για τους μαθητές και όσο και για τους εκπαιδευτικούς, ανέφερε μιλώντας στον ΤΕΑΜ FM.
Αντ’ αυτού όπως τονίζει ο ίδιος, η κυβέρνηση ανοίγει τα σχολεία με συνθήκες Σεπτεμβρίου χωρίς όπως επεσήμανε να λάβει περαιτέρω μέτρα για την τήρηση των βασικών πρωτοκόλλων υγιεινής όπως οι αποστάσεις.
Μιλώντας για τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις ανέφερε χαρακτηριστικά: «Από τη μία θέλουμε να επιστρέψουμε στους φυσικούς μας χώρους και από την άλλη δεν ξέρουμε κατά πόσο οι φυσικοί μας χώροι δεν αποτελούν εστίες μετάδοσης του κορωνοϊού. Βλέπουμε ότι σε άλλες δραστηριότητες η κυβέρνηση λαμβάνει μέτρα. Πουθενά αλλού δε θα δει κανείς να μαζεύονται σε ένα χώρο 25 άτομα παρά μόνο στο σχολείο. Δεν μπορεί κάτι τέτοιο να χρεωθεί στην ατομική ευθύνη».
Ο αντιπρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος εξήγησε οτι τα τεστ κορωνοϊού στους εκπαιδευτικούς θα δώσουν μία πιο καθαρή επιδημιολογική εικόνα στα σχολεία και προλάβουν δύσκολες καταστάσεις. Ο ίδιος επισημαίνει πως ειναι λάθος το ότι δεν προβλέπει το κράτος δωρεάν τεστ για τους μαθητές των σχολείων, πράγμα που σημαίνει ότι ένα παιδί με συμπτώματα θα χρειαστεί να πληρώσει ένα τεστ κορωνοϊού για να επιστρέψει στο σχολείο.
Σύμφωνα με τον κ. Τρούλη η καθολική αντιμετώπιση της κυβέρνησης στο άνοιγμα των σχολικών μονάδων δείχνει πως δεν υπάρχει σχέδιο και πως στις περιοχές που δεν έχουν κρούσματα χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση. Συμπληρώνοντας υπογράμμισε: «Με τις προβλέψεις των ειδικών και με τα μέτρα που δεν έχουν ληφθεί για τις σχολικές μονάδες νομίζω πως με μαθηματική ακρίβεια θα φτάσουμε ένα δεύτερο κλείσιμο των σχολείων».
Μείζον θέμα θεωρείται και η κάλυψη της ύλης των μαθημάτων, ζήτημα που προβληματίζει τους εκπαιδευτικούς και το Υπουργείο Παιδείας το τελευταίο διάστημα. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (συμβουλευτικό όργανο του Υπουργείου Παιδείας) χρειάζεται να προγραμματίσει τον τρόπο που θα καλυφθεί η ύλη, σύμφωνα με τον κ. Τρούλη, ενδεχομένως και τις επόμενες χρονιές. Οι συχνές επαναλήψεις και ο τακτικός έλεγχος θεωρείται αναγκαίο κομμάτι ενός τέτοιου προγράμματος για να επιβεβαιωθεί ότι δεν θα υπάρχουν μαθησιακά κενά, όπως δήλωσε.